Bodystep!

Idag höll jag i Bodystep för första gången på 3 veckor och det gick väl sådär xD Jag säger bara att när man har pluggat religion i 3 dagar i streck och sen byter ut det mot träning så kan det gå sådär xD För mitt under låt 10 gjorde jag bort mig STORT!!! Jag var så säker på koregrafin och deltagarna var så fantastiska att jag koppla av för en sekund och ut ur min mun kommer då religionen. Och inte vad som helt utan just:

Omskärelsen är ett tecken på ett förbund!!! Jag hör helt plötsligt hur mina deltagare börjar prata och skriker vad säger hon?!? Jag trodde jag skulle börja skratta så fick använda varje muskel i hela kroppen för att verka normal som om jag inte sa något fast jag höll på att dö lite inombords xD

Annars tyckte jag att passet gick bra. Tyckte inte att det var så jobbigt så när jag kommer hem till mamma så sa jag att det kändes som om jag inte ens hade svettas. Jag hade fel mamma drog fram kameran och visa att jag hade fel xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0