BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ så känner jag mig för tillfället! Jag vill bara krypa ner i sängen och stanna där och verkligen strunta i allt! Bara ligga och fundera och låta tiden gå. Jag är så himla frustrerad på mig själv och känner verkligen att jag tar ut det på alla i min omgivning för tillfället!

Jag har verkligen ingen aning om vad jag vill bli eller vad jag vill göra efter studenten eller med mitt liv! Jag vet att jag vill jobba med människor sen då? Jag tycker psykologi är sjukt roligt och intressant men jag blir konstant påminnd av att mina betyg är inte tillräckligt bra för det. Känslan blir då Tack för en till påminnelse av att man suger =D! Ska vi ta och skriva det i pannan med???

Man märker att fler vill då hjälpa en men inte på det sättet man vill ha hjälp på. Alla säger helt plötsligt det är inget bra yrke, har du tänkt på detta alternativet, men har du bokat med syon, har du letat själv? Man blir frustrerad och man vill bara skrika tills lungorna inte får luft längre.

Känslan blir för mycket, klart man har letat? Klart jag har drömmar! Har jag någon aning om hur jag vill att mitt liv ska vara? JAAAAAAA!!!

Men vad ska man göra? Vart ska man söka? Vad finns det för alternativ? Jag skulle bara vilja att någon satte sig med mig och bara vill veta vad jag tänker, vad jag känner passar mig och vad jag har för mål. Och har ett vuxet samtal utan några åsikter om yrke och inte har en aning om vad man har för betyg.

Tack för ni som orka läsa allt det! <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0