Sjuklingen här!



Hur underbart är det inte att jag har blivit sjuk, känner verkligen att jag hoppar upp och ner av glädje. Eller inte! Hjärnan kommer att explodera och det känns som om jag lever i ett is hus. Tog febern förut efter alvedon och hade 38,3 grader mysiiigt!! Vad hände då jo mamma kom till räddning och bädda ner mig i soffan, med tigerbalsam under näsan och raggsockar på fötterna somna jag framför tv och vakna sedan till en god macka =) Nu hoppas jag att jag blir frisk inom en timma så jag inte behöver ligga hemma imorgon och få skippa skolan. Men det verkar dock som om det blir så =( Tur att pappa jobbar hemma imorgon och kan ta hand om mig =)

Visst ser soffan otroligt mysig ut! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0