Sjukling!

Hejsvejs idag har jag spenderat hela dagen med min kompis sandra och jag tycker så synd om henne. Jag kan säga att idag har jag inte varit mig själv utan jätte knepig xD Dels så har jag blivit jätte förskyld tror att de har med all stress och nervositet man har känt. Inför högskoleprovet, utbildningar och pressen på att börja ta skolan på riktigt allvar! Vad jag känner just nu är FEBER!! Ska se om jag kan kanske flörta till mig en kopp te med honung av pojkvännen som alltid tar bra han om sjuka mig =) Tur det annars vem vet om jag hade överlevt annarts xD
Här lär jag Victor att rida 3 dagar efter hans olycka då han bröt nyckelbenet xD Han red dock på världens bästa underbaraste häst som jag saknar som bara den! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0