Min stortå!



Jag lyckas alltid att skada mig vad jag än gör xD Men idag på stepen så kände jag att jag hade lite ont i stortån. Jag tänkte inte så mycket på det och tillslut släppte det. Men nu när jag tog en timmas promenad genom halva staden med Samson så kände jag vad det började att värka. I stortån! Asså fattar ni ironin hur ofta skadar man stortån xD Så nu bultar den som bara den så det blir högläge och sen mot sängen =)

Bilden är ifrån när jag skada foten på stepen då en deltagare lyckades trampa mig på foten och jag skadade hälsenan rätt rejält. Var borta ifrån träningen i drygt två månader då tror jag xD
Så vi får hoppas på det bästa nu att det är över redan imorgon =)


Kommentarer
Postat av: alexandra eriksson

Jag känner att du måste sluta skada dig :o

2011-11-16 @ 13:05:04
URL: http://alexandraeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0