.

Sitter just nu i bilen på väg hem ifrån Göteborg. Victor har nämligen varit på Sahlgrenska och jag fick åka med som moraliskt stöd och som karta xD Besöket på sjukhuset gick bra och vi åkte sen till Nordstan och min pojkvän bjöd mig på mat på en jätte mysig resturang! Fick huvudrätt och efterätt på grund av att jag var ett sådant bra moraliskt stöd =) Sedan tyckte victor att jag skulle få shoppa lite för han ville att jag skulle koppla av lite så han följde med mig till alla mina favorit affärer. Så nu sitter vi i bilen påväg hem då jag och victor ska mysa lite till med film och massa annat gott =)
Hoppas det blir lika mysigt som när jag och Bertil sover =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0