Saknat mig?

Kan inte fatta att jag sitter vid datorn igen xD Hela mitt nya jobb går ut på att sitta vid just datorn och vad är det första jag gör när jag slutar? Jo datorn xD Detta kommer sluta men fyrkantiga ögon som mamma hotade med när man var liten och satt för mycket vid tv. MEN! Det är sjukt vad mycket snabbare jag har blivit på att skriva på datorn nu xD Hur som hälst så har jag sjukt tråkigt skulle egentligen ut men på grund av omständigheterna och jobbet plus familjen hemma så fick det tyvär bli en hemma kväll MED hemakvälls godis! Det vill i alla fall jag eftersom jag skulle göra det med victor men men ska fan feta mig med mig själv!?!




Sjukt snygg bild!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0