Go kväll eller god och god?

Hej allihop vet att det är superdålig uppdatering här denna veckan och tyvär tyvär kommer helgen att vara precis likadan. Skolan och alla jobb kommer att ta dö på mig, seriöst är det verkligen okej för en lärare att säga "vi ska göra en bild analys som ni ska få jobba med underlektionstid som ska vara klar den 31 maj" Och dagen efter kommer denna " jag har tänkt efter och bild analysen ska vara klar tills på tisdag samma dag ni har nationellt i matte" =D TACK!!!

 Eller samma lärare " Vi hade ju bestämt att ni skulle få en hemtenta i historian men det gillade inte jag riktigt för det FUSKAS TILLRÄCKLIGT I DENNA SKOLA ÄNDÅ (WOOOOOOOOOOOT???) så ni ska ha prov den 31 som utalat men ni hade ju svenska prov samma dag, och det blir ju lite jobbigt så jag prata med eran svenska lärare och hon la provet den 30 istället" SOM OM DET HJÄLPER???? Innan skolan slutar om ca vaddå 4 veckor har jag 11 stycken stora inlämningar och prov/slutprov. Sitter fortfarande och pluggar på ett prov jag ska ha imorgon. YEY!!!! Har till och med pluggat så mycket att jag har glömt att äta idag, JAG SOM ÄLSKAR MAT!!!!! Mina känslor för skolan för tillfället är inte positiva!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0