Eurovision song contest 2011

Idag blev det inte krogen för min fot gör så sjukt ont att jag inte kan gå. Var med om en liten olycka när jag hade stepen sist och foten är rejält stuckad och svullen =( Med tanken på att jag var ute i göteborg igår och hoppa och dansa som en galning så gjorde det inte saken bättre. 

Så idag blir det sushi och tv med mjukis kläderna och bara softa med världens mest underbaraste pojkvän (han är hit tvingad för att se festivalen med mig säger han) Men jag tror att det är på grund av att han tycker om att tillbringa tid med min pappa som han egentligen är här xD Det första Victor fråga när han kom hit nu var. Vart är Mikael?!?! Antar att dom ska prata bilar igen -,- xD

Nu ska jag åka och handla godis chips osv till ikväll MUMS!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0