Vilken dag!

Vad har hänt med dagen idag? Detta är helt sjukt jag hade hur mycket som helst planerat men nu sitter jag här och bara undrar vart dagen har tagit vägen xD Nu ska jag hoppa i sängs så LOVAR jag att visa vad jag har köpt i Stockholm imorgon. Idag åkte pappa till stockholm så då fick pojkvännen flytta in. Trots att jag har både hund och katt här så är jag helt livrädd för att sova själv här hemma xD Hur sjukt är inte det? Jag är 18 nu ju! Ligger bara vaken hela natten och tror seriöst att jag kommer att bli brutalt mördag eller något. Måste sluta se på så hemska filmer! Så nu ska jag hoppa i sängs! Syns imorgon =)

Älskar hennes stil!!!!! Sommar kom hit!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0