Max Factor Smoky Eye Effect Eyeshadow

När jag fyllde 18 fick jag Max Factor Smoky Eye Effect Eyeshadow av mamma. Jag tyckte i början att den verkade lite sådär men nu tror jag inte att jag skulle kunna leva utan den typ. xD  Jag använder den till vardag och till fest. Dock tror jag inte att jag bara har använt pennan utan har även lagt till lite ögonskugga för mer "sotad" effect men tycker verkligen om den!!

Beskrivningen:
Professionellt sotade ögon. Nya Smoky Eye Effect Eye Shadow är ett nytt multiverktyg som definierar dina ögon för säsongens sexigaste look. Dess dubbelapplikator har 2 olika nyanser för att göra sotade ögon lättare än någonsin. Lätt applicering med två steg för den perfekta sotningen.

När man använder denna pennan så gör man 2 st steg.
1:a steget används för att highlighta inre ögonvrån, hela ögonlocket och under brynet, 2:a steget sotar i globlinjen och lägger en linje längs med ögonfransarna. Sedan ska man självklart lägga så mycket så man känner sig bekväm med.  




Onyx Smoke


Finns även i fler  färger men jag har bara testat den svart/vita =)

Max Factor Smoky Eye Effect Eyeshadow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0