Licens!!! =D Skadat knä =(

Jag har inte världens bäst dag idag tyvär, har blivit förskyld, halsont, huvudvärk, feber och har sabbat mitt knä!! Om vi ska beskriva hur detta känns för mig just nu så gråter jag blod =( Jag var så himla sugen på att köra Bodystep idag eftersom jag äntligen har fått mitt licens!! YEY!! Så har jag för ont i knät för att gå upp på brädan =(

Så duktiga jag ska till sportlife imorgon och träna upp knät med passet som jag har fått hjälp med av en PT. (haha nu fick du som du ville elin xD) Som ska hjälpa mig att stärka upp mitt knä. Jag är tydligen felbelastad vilket inte lät speciellt trevligt eller bra =( Det gäller bara att kämpa kämpa och kämpa lite till. Så länge man vill något tillräckligt mycket så ska det gå! Det är bara så! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0