Canon 550D

Det är många som har frågat vad jag fick för kamera när jag fyllde 18. Jag fick en Canon 550D av min pappa och farfar, jag tycker att den verkar sjukt bra men jag har inte vant mig med den riktigt än men förhoppningsvis så kommer det =) Sedan har jag även ett objektiv till kameran också som jag kan visa en annan dag..


Egenskaper om Canon 550D

 

  • 18 MP APS-C CMOS-sensor
  • DIGIC 4
  • ISO 100-6400, H:12800
  • 3,7 b/s i bildserie
  • Videosekvenser i Full HD
  • 7,7 cm (3,0") 3:2 ClearView LCD med 1 040 000 punkter
  • iFCL-mätning
  • Snabbkontrollfönster
  • Uttag för extern mikrofon
  • Beskärning videosekvenser

Om det är någon som vill veta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0