Argumenterande Artikel = tumme ner!

Fy sitter och försöker skriva klart min argumenterade artikel i Svenskan. Den ska vara klar 00:00 så paniken är här speciellt när den ska bara vara på 700 ord och jag har drygt 1500 xD Jag tar bort argument så det rycker om det och tar bort onödiga ord som men och att om osv. Pappa måste tro att jag håller på att bli sinnes sjuk som sitter och skriver läxor på en fredags kväll men så blev det när man var sent ute =( Nu ska jag läsa igenom den en gång till och skicka in. Sen planera tennislektionerna för imorgon och hoppa ner i sängen =D LÄNGTAR!!!!!



ÄLSKAR MIN NYA KAMERA!

Kommentarer
Postat av: emma

vad är det för kamera? :)

2011-03-05 @ 19:31:20
Postat av: alexandra ALLIIS

mums,vilken snygging!!!!

2011-03-05 @ 19:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0