18!

Idag är en stor dag för mig! Idag blir jag ett år äldre! Jag fyller idag nämligen 18 år. Vilket känns som vilken annan dag som helst bara att man blir mer uppvaktad och vem klagar på det ;) Jag vakna till att pappa sjöng och kom in med frukost på sängen. Jag fick några paket som var helt fantastiska nämligen en ny kamera och ett otroligt snyggt halsband ifrån min gudfar som hälsa på igår. Och det var den bästa presenten jag kunde få hittills (syrran kommer ju hem imorgon). Men min gudfar har jag inte fått träffat sen jag fyllde 13 kanske?  Så det var jätte roligt!

Nu ska jag göra mig iordning för skolan ska ha prov. Roligt eller hur =D Så nu bjuder jag på en sliten tjej som precis vaknade när pappa sjöng så vackert för mig =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0