Loreal Lasch Architect 4D mascara

Tänkte slänga in ett blogg inlägg om min underbara mascara innan jag måste ge mig av till jobbet. Känns som om det är det enda jag gör för tillfället men det är faktiskt otroligt roligt!

Hur som helst så är jag en av dem tjejerna som har otroligt svårt att hitta en bra mascara har verkligen provat alla olika sorters. Men jag läste i en tidning för ett tag sen att dom med korta fransar (som mig) ska använda sig av en fibermascara för att de bygger på dina egna fransar. Och jag säger bara att denna mascaran fungerar bättre för mig än någon annan. Varje gång blir jag överraskad av  resultatet. Jag tycker att denna fungerar grymt bra och man får verkligen en extra lösögonfrans effekt plus att den var inte lika dyr som dom andra jag har provat (eftersom alla expriditer säger för att få långa fransar måste man gå upp i prisklass!! Skitsnack!) utan kostar 169 kr på Kicks =) Lite information av er som är intresserade kommer nedanför.

4 Dimensioner
Mascaran jobbar i fyra dimensioner..1D ger volym, 2D ger dina fransar längd, 3D ökar definitionen på fransarna, 4D böjer dina fransar. Mascara borsten är lite längre än vanliga, så att du kommer åt alla fransar i ett svep.




Loreal Lasch Architect 4D mascara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0