GodMorgon =)

Förlåt för otroligt dålig uppdatering men det är så att min otroligt duktiga dator har blivit stekt och grillad. PÅ grund av att blixten var tvungen att slå ner i den. Mysigt eller inte. Så datorn hos pappa fungerar inte riktigt så jag får liksom sno en dator när jag hittar en som jag kan låna. Vilket får bli mammas eller pojkvännens dator =) Men nu ska jag ta en sväng förbi torp och hälsa på Elin som jobbar på Carlings som ska hitta ett klädes plagg till mig förhoppningsvis =) Vi åkte förbi stranden en sväng imorse men det var så himla kallt att vi fick åka därifrån och till torp istället känns som vinter igen xD


Kommentarer
Postat av: Emilia

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 17:56:35
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0