Borta bra med hemma bäst!

Igår körde vi 6 timmar bil ifrån Uppsala hem till Uddevalla vilket var långtråkigt men som tur så hade jag med mig 6 st Bodystep skivor eftersom vi ska ha speciall pass imorgon =D Vi ska ha våra favoriter med det fick bli dom med bästa låtarna för min del xD Hur som helst så fick jag sjukt mycket shoppat när vi var i Stockholm och även i Uppsala efter vi hitta ett sjukt stort köpcentrum! =D Så igår fick det bli film och godis eftersom vi kom hem sent så var alla sjukt trötta och orka inget annat. Men idag vakna jag kl halv 9 satte mig och såg på Sinbad legenden av 7 haven med mamma. Vad Barnsligt roligt det var xD Sen fick det bli bodystep och mer step och lite till step så nu blir det att återgå till brädan en gång till =D YEY!!!!



Bilder från Stockholm och Uppsala kommer senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0