Allsång på Skansen med Måns!

Hejsvejs har precis kommit hem till Victor med en mage lika stor som en elefant! Så mycket som jag har ätit idag har jag inte gjort på länge xD När jag slutade jobbet idag kom victor och hämta mig så åkte vi och handla rå fisk och godis! Sen åkte vi hem till hans mormor och klippte hennes grannes gräsmatta och hennes egna tog 3 timmar lite drygt =| Sen satte vi oss och drack kaffe och kollade på Allsång med Måns! Hur grymt duktig var inte han, och så charmig! Man nästan halv dog där i soffan så söt och charmig han var! jag tror att detta kommer att bli en riktigt succe tjejerna kommer att falla som stockar! GOOOOOO MÅNS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0