Varnar känsliga tittare för Badkvälls bilderna xD

Eftersom jag har jobbat hela dagen tyckte min Victor att det var dags att dra ut mig i skogen med våra vänner och bada, ha en brasa och dricka lite. Alla drack öl förutom jag som körde på färskpressad jos xD Hur som helst så var det otroligt roligt och vackert ställe vi var på. Dock så började det helt plötsligt att regna något otroligt så vi slängde oss i bilen till stan vidare till en annan fest. Medans jag åkte hem tidigt på grund av att jag ska hjälpa pappa med hästarna imorgon. Så nu bilr det bilder och min varma goa säng!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 11:46:49
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0