Träning!!

Idag höll jag bodystep på sportlife vilket var sjukt roligt dock efter passet så blev jag otroligt dålig! Mamma vägra att jag skulle köra hem utan fick åka hem och bokstavligen mata mig. Jag skaka, var spy färdig och det kändes som om jag skulle tuppa av vilken sekund som helst. Känner mig fortfarande lite dåsig och illamående. Men det var bara sjukt hemskt! Det var som om mitt blodsocker bara sjönk hur fort som helst jätte blää var det xD Nu känner jag mig bättre efter att jag fick en rejäl socker kick av mamma. Men tänk om jag hade varit gigantisk envis och kört hem. Det kunde ha gått riktigt hemskt illa!

Nu kommer pappa hem och ska ta hand om mig. Har verkligen världens bästa familj!!!!



( Har tyvär ingen bild på mamma. Tror dock inte hon vill upp på bloggen ändå men men =(   )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0