Sliten, trött och helt slut!

Tycker verkligen att rubriken passar perfekt till hur jag känner för tillfället. Vems dumma ide var det att skaffa sommarjobb samtidigt som man ska plugga in ett nytt step pass xD Misstolka mig inte nu jag verkligen älskar Alla mina jobb men guud vad trött och sliten man blir efter ett tag. Är så sjukt tacksam för att jag är ledig både måndag och tisdag! Behöver verkligen det, jag kommer ihåg hur många gånger man har varit på akuten och gnällt att man har fått sitta i flera timmar på personalen. Ber så hemskt mycket om ursäkt!!!! Allt jag vill ha nu är ett varmt bad, fotbad och en mjuk säng! Behöver slappna av ordentligt mina lediga dagar och bara göra det jag vill =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0