Överby!

Hejsvejs! Idag åkte jag och Victor till Överby för att handla till min lilla prinsessa som fyller 18 på måndag alltså Elin! Vi hitta dem bästa presenterna någonsin, vi har rätt udda humor men tror hon kommer fatta xD Nu får jag inte berätta mer om det ifall hon råkar läsa detta så skulle det bli väldigt surt att veta vad man får innan =P 

Självklart var jag tvungen att shoppa till mig själv! Så det blev en tröja som jag blev helt kär i! Syrran ville bara hänga mig i taket när hon såg att det var en Ramones tröja xD Sen blev det även ett nytt torrshampo men ändå det gamla vanliga plus ett nytt shampo jag ska prova! Mer info om det kommer senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0