Bedrövlig dag ska räddas med dopp!

Jag har haft en hemsk dag och har bara velat gå och gömma mig! Dagen började redan dåligt igår då någon IDIOT har gjort sönder min moped och snott min backspegel och gjort sönder sätet! Idag så skulle jag ta ut mopeden ur garaget och ställer den på stödet. 1   2    3 så hör jag världens Krash och hur något släpas i asfalten. Jo då har min moped vält ur stödet och glider ner garage uppfarten =D Och gissa vad den läckte inte lite bensin! Sen hände massa skit på jobbet och efterjobbet som jag inte orkar ta upp. Så nu ska jag åka och bada och se om jag kan få upp mitt humör!

Igår köpte jag två nya bikiniunderdelar vilken är eran favorit? Jag själv kan inte välja xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0