Äntligen hemma!

Nu borde jag ha legat i sängen för drygt 3 timmar sen även fast jag inte sluta jobbet fören halv elva xD Innan jag börja jobba idag åkte jag ner till sportlife för att träna och gå igenom den nya Bodystepen. Den är inte att leka med fyyyyy jag har aldrig svettas så sjukt mycket i hela mitt liv som när man tränar detta passet. Men det gillar vi för då känner man att man lever xD När jag kom hem idag så satt pappa och gjorde rent svampen ifrån igår så man fick sig en otroligt god svamp macka till kvällsmat. Och tror ni inte att det blev bättre! Inne i mitt rum ser jag en liten present ifrån Maria med tuggummin som ser ut som tennisbollar xD Sjukt roligt med lite surprise så här på kvällen =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0