Stallet

Idag har jag fått följa med pappa till stallet. Vilket var underbart på grund av det fina vädret vi hade idag =) Så jag passa på att ta flera snygga bilder på både hästar, hundar, katter och utsikten. Vi tog en härlig ridtur och promenad med Samson runt stallet vilket var väldigt uppfriskande för mig som har varit förskyld och inlåst i en vecka drygt =) På stallet fanns några av dom sötaste kattungar jag någonsin har sett 2st kolsvarta och 2 st randiga =)  Skulle inte tveka för en sekund för att ta med alla fyra hem!



Kommentarer
Postat av: alexandra eriksson

ååh vilka söta kattungar! :)

2011-01-07 @ 20:17:13
URL: http://alexandraeriksson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0