Skola!!!

Hejsvejs jag vet dålig uppdatering jag har absolut ingen aning varför eller jo Plugg!!! Fy visste jag att tvåan på samhäll skulle vara såhär jobbigt direkt efter lovet så hade jag tagit ett år ledigt. 4 veckor var definitivt för kort! Idag hade jag prov i hälsopedagogik vilket gick "host" bra(?). Det roligaste är att direkt när jag kommer hem satte jag mig med psykologin som vi har prov på måndag med. Jag satt i över 2 timmar och läste. Tills jag kom fram att jag verkligen ÄLSKAR psykologi det är så otroligt intressant! =D Dock så var det inte lika roligt när jag märker att jag hade läst 10 st sidor som vi inte skulle ha på provet xD Roligt eller inte xD Dock så tycker jag att sigmund freud och Erik H. Eriksons utvecklingsteori var riktigt intressant att läsa om!



sigmund freud (han ser jätte glad ut =D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0