Ibland e dom bra att ha ;)

Jag var ju så duktigt idag och tränade både step och core idag vilket var riktigt roligt. Men det tyckte inte riktigt mina muskler var lika roligt dom var i kramp tillstånd rejält. Jag fick även lite tråkiga nyheter idag så jag valde att ta en stund för mig själv. Min underbara mamma hjälpte mig (med andra ord ordna) ett varmt och skönt bad åt mig med oljor i och badsalt. Vi tände massa levande ljus så det var bara för mig att hoppa i det varma sköna vattnet. Medans hon gjorde varma mackor till mig =D Ibland är mammor bra att ha även om man inte alltid erkänner det!

 Idag berätta även mamma en liten rolig sak för mig nämligen att någon av hennes jobbkamrater har varit här inne och läst min blogg. OTROLIGT ROLIGT KOM IGEN!!  xD Så jag bara måste säga: Hej allas mamma jobbarkompisar hoppas vi ses snart så ska jag köra bodystep med er! =D


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0