Hela kroppen skakar xD

Idag gick jag upp vid halv 10 för kl 11 skulle jag dansa afro dance som är otroligt roligt =) Dock glömde instruktören av sig vid flertal gånger men jag hade ändå grymt roligt! Efter Afro så träffa jag och Ulrika på en instruktör som skulle filma och lämna in sitt pass och behövde desperat 5 st som var med på passet. Jag och Ulrika ställde upp =D Säger bara AJ! Efter Bodypumpen så skulle jag åka och äta med pappa och syrran på stan. Men på grund av väglaget så gick inte detta det var så otroligt halt! Så jag stanna kvar på gymmet och gick igenom steppen. Min kropp är helt urpumpad (?) Så jag var på gymmet vid 11 kom därifrån halv 4. Så efter detta blev det hem till älsklingen och bli ompysslad =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0