Bodystep!!!!!

Idag filmade jag några låtar bara för att se hur min teknik såg ut och blev chockad över hur mycket bättre den har blivit!  Sedan har jag en lång bit kvar men det e roligt när man ser förbättringar =D Dock så blev jag otroligt chockad över hur rolig jag låter när jag har headset som jag skratta det var sjukt xD Det lät absolut inte som mig och vad mycket jag pratar xD Jag e glad över att jag inte behöver höra min egna röst helatin jag hade blivit galen. Fast en deltagare sa till mig idag att hon tycker att jag har blivit mycket bättre. Och att det inte är någon människa som gillar sin egna röst när man hör den  xD Stämmer det kanske?!? =O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0