Blääää!!!

Som ni kanske förstår så mår jag bläääääääääää. Jag e sjuk/döende =(. Jag har världens hosta, snuva, halsont, huvudvär och kroppvärk(?) även kallad träningsvärk. Jag var förskyld redan imorse men tänkte att det inte var det värsta. Så jag tänkte att jag kunde träna lite, pytte lite. Det blev 30 min zumba, 30 min bodystep och sist men absolut inte minst eller lättast för den delen utan 30 min bodypump på det. Allt detta med lite feber. Detta var det värsta jag har gjort i hela mitt liv! Aldrig någonsin (man ska aldrig säga aldrig men) göra om det!

Jag blev i slutet av steppen och i början av pumpen helt yr. (Gissa om jag var glad att jag inte stod på scen)Hjärtat gjorde konstiga hopp och blicken blev hur konstig som helst.  Så jag fick sätta mig ner en liten stund sen blev det lite bättre men fyyyyyy som jag mår nu det fick bli film nerbäddad i soffan med en stor kopp te med en av dom bästa filmerna som finns Inception. Sängen kommer bli min bästa vänn i fortsättningen vid sjukdom! Träna aldrig sjuk dagens råd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0