Bilder ifrån gårdagen!

Igår efter jag filmat stepen skynda sig jag, sandra och Alexandra för att göra sig iordning innan vi drog på party hos Linnea i min klass =) Hon har precis fyllt 18 så vi fira henne. Det som var mest underbart var att det var Hollywood tema så alla var utklädda! När vi gjorde oss i ordning så sminka jag Sandra medans alexandra gjorde mitt hår så vi stod som ett tre tåg och gjorde i ordning varandra xD

Vilka vi var utklädda till.

Jag = Miley Cyrus i videon can't be tamed.
Sandra = Snygging/stjärna ifrån Hollywood.
Alexandra = Bond Brud
Fanny = Maria Montazami
Linnea = Lisbeth Salander
Sandra = Lady Gaga
Anna = Johnny Depp
Malin = Beyonce



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, as nice. Bästa bilden på Linnea när hon inviger sin present av oss ;P <3

2011-01-29 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0