The Studio

Hellu var ett tag sen! Idag var jag och mamma på The studio i göteborg och det var sjukt roligt! Våran fotograf var sjuk duktig och hon som hjälpte oss att välja bilder var jätte snäll. Hon som fixa mitt smink SÖG, jag var tvungen att beskriva hur hon skulle göra sotade ögon. SERIÖST!?! Hon fick ändå inte till det så tillslut blev jag irriterad och sa till mamma ge mig en ögonskugga och en kajal så fixar jag det själv. Humöret var inte på topp efter den här  "make up artisten" petat mig i ögonen, rivit mig i ansiktet och gjort allt annat än lyssnat på vad jag ville ha, hon var grymt elak xD

Så jag bad mamma hämta en annan människa som jag kunde prata med och sa att jag inte var nöjd. Hon var jätte snäll och fixade direkt en annan som sminkade mig. Denna människan var snäll och lyssnade på vad jag ville ha, så jag fick tvätta bort allt och hon började om ifrån början. Dock kunde inte hon heller göra sotade ögon perfekt så hon frågade ofta hur jag ville ha det och hur hon skulle göra. Men slut resultatet blev grymt mycket bättre än innan!

Hur som helst så köpte jag 3 stycken bilder som jag tyckte blev bra. Dock så vet jag inte om jag skulle åka tillbaka till The Studio igen om jag fick chansen. Fast det är fruktansvärt roligt att bli fotad. I LOVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0