Smärta!

Idag var jag och jobba fram tills tre i tennishallen. När jag helt plötsligt sträckte hela ryggen ifrån nacken och neråt! Jag var så fruktansvärt dum som var med i en övning utan att värma upp och är nu helt stel! Skriker så fort jag rör mig lite fel. Så jag gjorde det vi alla gör i såna här panikattacker ringer mamma. Mamma hämta mig klockan 3 och drog med mig hem. Där vi värmde upp muskeln och massera lite sen ner i badet och ringde professionell hjälp. Nämligen min moster! Åkte till henne halv 7 och fick väldigt bra massage och kan nu nästan röra på mig =) Så jag spendera kvällen med melodifestivalen god mat och underbart sällskap med min moster och hennes familj. Vilket var otroligt mysigt =D

PS: Längat lite tillbaka till mitt blonda hår =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0