Redovisningsdag (?)

Idag så hade jag verkligen en muntlig dag xD Först redovisade jag Stress arbetet som jag, Sandra och Alexandra har arbetat med i flera dagar/veckor. Efter det redovisa jag och Sandra engelska artikeln vi hade gjort som gick okej. Efter det hade jag mitt svenska tal som jag skulle redovisa som tydligen gick grymt bra xD Jag som verkligen hatar att redovisa saker muntligt. Jag får hjärtklappning och börjar snubbla över ord! Men tydligen så märks inte detta. Som tur hade jag ju mina gryma vänner som stötta mig. Ställde in blicken på Sandra under talet och hoppades på det bästa=D Men vad utblottad man känner sig när man ska prata inför publik!


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Hahah roligt bildval till denna dagen xD

Du lät seriöst jätte övertygande!! :):)

2011-02-08 @ 21:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0