Marabou Mango

Marabou har kommit ut med en ny choklad med nämligen mango och jag var väldigt skeptisk till detta. Så idag när vi var ute på torp var jag tvungen att köpa den. Så mamma, jag och Victor pröva och jag tyckte mmm sådär. Det var ingen hitt men kan tänka mig en bit då och då. Men skulle inte köpa en hel en fredags kväll och bara frossa direkt. Tyvär =(



Marabou's alla smaker + (mina omdömen):

Polka = Underbart go!
Sommar = Fruktansvärt GOD!
Mintkrokant = fräsch smak 
Apelsinkrokant = I love you!
Passion = Vart tog du vägen min älskling!
Mjölkchoklad = Kan man någonsin tröttna?!?
Daim = Kan lika väl köpa vanlig daim -,-
Mörk choklad = Var min favorit i många år
NonStop = MUMS!
Sweischernöt = Allergisk
Helnöt = Allergisk
Frukt & Mandel = Allergisk
Gräddnougat = Allergisk
Dukat = Allergisk
Digestive = Aldrig smakat
Mango = Tyvär men köper nog inte dig igen =(
Vinter Vit = Nej Tack! Big NO NO!
Vinter = Kommer inte ens ihåg dig xD 
Amigo = Jag tror jag har smakat på den en gång, inget märkvärdigt antar jag.

Mina favoriter var Sommar, apelsin, mint, polka och passion =) Mmmmmmm Marabou!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0