GOMORGON!

Klockan är halv 8 och jag är uppe för att gå till min hemska tandläkare! Jag har nämligen en sne framtand som skaver upp min tunga.( Tänk dig att du skär dig i tungan med en kniv) SÅ ONT GÖR DET =D!! Den senaste veckan har min tunga varit så sjukt öm att jag inte ens kan äta varm mat eller drika kallt men borsta tänderna med tandkräm DET SVIR!

Efter tandläkaren ska jag boka träningstid i tennishallen sen körlektion och sist men inte minst träffa min älskling nämligen Sandra!!!!!! Guuud vad jag har saknat henne! Förresten här kommer en bild som jag tog efter the Studio så ni kunde se hur jag såg ut / sminket bättre xD



OCH HÄR ETT ÖVERDRIVET SMILE!!!!!!!!!!! xD När jag såg den här så tänkte jag: WHAT THE ****?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0