Fy vad dåligt!

Imorse så stressa jag som bara den för att hinna med bussen till skolan. Jag stressa så mycket så jag glömde ta med mig dusch saker till efter dansen! Vi var runt 8 st som kom till dansen idag. Vi visste att våran lärare var ledig och att vi skulle ha en vikarie. Som inte dök upp. Roligt. Så vi fråga om vi fick gå in i danssalen ändå men det fick vi inte. På grund av att någobn kunde ramla och bryta benet. WHAAAAAT?!?

Så jag harde tre timmars hål innan nästa lektion som jag spendera genom att äta frukost och plugga lite teori. Sen när våran nästa lektion börjar får vi redan på att våran lärare är sjuk så den är inställd det blir då yttligare 3 timmars hål =D Jag kunde ha sovit till 1! När vi går till matsalen så står några kompisar och pratar med läraren som vi ska ha lektion med vid halv 2. Då var han så snäll och ställde in den lektionen istället för att vi skulle sitta och vänta på den i flera timmar. Så sur över att jag inte lyssna på mig själv imorse när jag vägra gå upp ur sängen. Men plåga mig upp och in i duschen. Varför kan man inte fått information om detta innan?!? Istället för man ska komma till skolan och få reda på att lektionerna är inställda efter man har fått vänta i en halvtimma innan någon säger till! FYYYY!

Nu ska jag och tjockisen ta en lång promenad med samson =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0