Älskar knallrött hår

Jag har under flertals gånger färgat mitt hår mahognyrött och tycker verkligen om den färgen. Men något jag tycker är så sjukt snyggt är rött hår! Det är så sjukt snyggt spelar ingen roll om det är knallrött eller mahognyrött så länge det är rött. Men jag skulle inte tacka nej till att färga håret knallrött. Det svåraste är bara att få tillbaka sin naturliga hårfärg efteråt på grund av att man förstör hårsäckarna. Jag kämpar fortfarande med att få tillbaka mitt naturliga efter 2 år sen jag färga mitt hår rött senast. Men tror att den röda färgen kommer komma tillbaka snart =D

Två som är så sjukt snygga i sina röda hår är Rihanna och MTV bloggaren Mirre.

Rihanna:



Mirre:


Kommentarer
Postat av: Felli

Jag funderar på att färga håret rött, men jag vet inte ännu, för jag har ganska många rosa kläder och det skär sig.

Svar: Gör som mig fundera inte utan bara kör på om du verkligen vill =) Rött hår kan även funka till rosa kläder, tänk bara på att när man har färgat håret rött så är det otroligt svårt att färga håret ljusare sedan på grund av alla röda piggment. Det är inte lätt att bli av med de röda tonerna utan det tar sin lilla tid. Men rött hår är extremt snyggt!! Saknar mitt =)
Louise Ramböl

2012-08-28 @ 20:02:27
URL: http://fellisha.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0