TYPISKT!!!

Jag vakna av att klockan ringde då victor skulle åka till jobbet, tre minuter efter han gick ut genom dörren var det full rulle mot toaletten. Och så har det hållit sen klockan 6! Fram och tillbaka från klockan 6-11 =( Det är bara så typiskt dagen innan jul och åka på magsjuka eller något annat skit =( Men otroligt nog har jag fått i mig en macka för 20 minuter sen och den har inte kommit upp än så jag har hopp!! =) Dock det enda jag vill är verkligen att krypa upp i mammas armar och säga TA HAND OM MIG! Men hur är det egentligen? Alla har tagit avstånd, pappa är iväg, Victor jobbar, mamma jobbar och syrran är hos mamma. Jobbigt det är att växa upp! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0