Göteborg!



Människor på rea är CRAZZZZYYYY!!! Tänkte bara börja lite fint med det =p Idag har jag spenderat dagen i Göteborg med Mamma och syrran, då vi shoppa lite på rean, åt lite gott och bara myste. Själva dagen slutade med en musikal vid namn West side story. Jag kan helt ärligt säga att West side story inte var en av mina favoriter. Flertals gånger under musikalen tyckte jag den var lite jobbig och obekväm. Sen att i pausen så avslöjar mamma och syrran slutet för mig och förstörde hela musikalen gjorde inte saken bättre eller vad säger vi xD Som när en kompis avslöja slutet av sista Harry Potter boken för mig då jag var precis i början. Suget försvinner lite, man fortsätter att läsa men inte med samma känsla xD Tänkte visa imorgon vad jag handla på rean. Slänger snabbt in en bild på pojkvännens super snygga tröja och kofta som jag hade på mig idag, det var sjukt bekvämt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0