Frukost problem!



Sitter just nu och väntar på att mamma ska sluta jobbet så vi kan åka till överby! =) Måste göra klart dem sista julklapparna nu för det är endast 2 dagara kvar om man räknar med idag!!! =) Sen så sitter jag med varje dags stora problem och stirrar på kylskåpet ifall man ska orka äta frukost (snart middag) innan man åker. Jag är nämligen extremt dålig på att äta just frukost! Har fått höra det hela mitt liv, men saken är den att jag avskyr att äta mackor! Hur tråkigt är det inte!!! Mamma säger jämt att jag är som pappa och endast vill äta med kniv och gaffel. Jag tror det stämmer! Saken är den att det är så otroligt tråkigt att äta frukost och mackan bara växer i munnen  tills jag verkligen får en spy känsla. Annars så älskar jag att äta, äter helatiden speciellt efter träning. Pappa brukar så sätta stopp på mig nu och säga att det får räcka. Men frukost det är tufft! Jag vet att det är det viktigaste målet på dagen och jag har försökt med flingor, gröt och ägg men nepp det är tufft! 

Har någon samma eller liknande problem? I så fall vad gör man!!!!???!! =O


Kommentarer
Postat av: Johannaaaaa

Kanelmusli, vanilj/naturell fil/yoghurt och blåbär! Asgott!:D

2011-12-22 @ 18:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0