.





Idag hade vi Bodyjam Release på 59 Battle in the Bronx. Ett otroligt grymt och roligt pass! Blev även mitt första jam pass som licenserad bodyjam instruktör hur roligt var inte det =) Dock så råka jag säga något dumt i micken som jag ångrar något otroligt och bad om ursäkt för men usscch vad jag hatar när man gör sånt. Systern min säger att man inte hörde och att det inte är så farligt men ändå PINIT! -,- Ordspya typ! Jag fatta inte varför jag inte kunde vara tyst och bara köra på! Men men, vet att jag inte kommer klara av att sova ikväll bara för det. Hemskt att man är en sådan person som inte kan släppa dumma saker! Hur som helst såg jag jätte snygg ut på Jamen xD Verkligen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0