'




Igår var jag på Bodycombat happening pass som var 2 timmars långt! Jag har provat på Combat 1 gång tidigare men då var passet ca 30 minuter långt och utomhus. Men igår var det helt sinnes, 40 st i en sal med hög musik och grymt roliga slag xD Efter 1 timmar började man bli trött och känna vad det började värka mellan skuldrorna, efter 1 timma till märkte man att man inte kunde slå längre för axlarna var helt döda. Nästa gång jag ska köra combat ska det endast vara 1 timma! Men vad roligt det var rekommenderar det starkt! Dock rekommenderar jag att man tar det lugnt dagen efter för man har OOOOOONT! Hoppas bara att smärtan lättar till ikväll då Bodystep står på schemat! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0