,




Gud vad jag älskar små barn! Idag fick jag passa mina underbara kusiner båda två! Så otroligt roligt den stora tjejen är ju inga problem för hon känner ju igen mig-. Men den lilla skrutten släppte pappa och kom in och började leka som en galning. Jag var i chock i flera minuter innan jag fatta att hon ville leka med mig xD Hon som verkligen håller sig borta! Men det bästa var när dem hade gick (HAHA MISSTOLKA INTE) och så helt plötsligt knackar det på dörren och där står min stora tjej och gråter för att hon måste åka hem och vill inte lämna mig. Utan hon måste få en kram till innan hon åkte! Mitt hjärta brast då. Tänk att man har två så otroligt goa kusiner! =) Längtar till nästa gång jag får vara barnvakt!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0