-



Har fått många kommentarer som fråga hur jag mår och om jag lever efter mitt senaste inlägg xD Och ja det gör jag! Jag hade bara ingen ork under hala dagen igår utan var bara sjukt trött. Och ha prov efter att man har varit uppe hela natten då man knappt kan andas är inget att rekommendera xD Men tror dock att det gick riktigt bra =) Inatt var jag uppe hela natten med Anna hemma hos mig, medans båda våra pojkvänner jobba, så vi kolla på film och myste. Med andra ord kämpade för att inte somna xD Tills dom äntligen kom hem klockan fyra på morgonen! Det bästa av allt var att Victor skulle upp kl 9 och jag lovade att hjälpa han med frukosten. Så på två nätter har jag fått ca 9  timmar sömn YEY!!!! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0