Varför är det så otroligt skönt att gå runt utan byxor?!?

Varje gång jag kommer hem om det är ifrån jobbet eller träning så är det första som åker av direkt är byxorna! Knappt skorna hinner av innan! Varför är det så?

 Det är så otroligt skönt att gå runt i trosor jag är nästa uppvuxen med det. Både jag och mamma gör det men syrran är helt emot det och tycker att det är lite smått "jobbigt" Nu efter en sommar hemma börjar hon vänja sig och ibland åker hennes byxor av med. Men är det en tjej grej eller gör killar samma sak? I början klaga pappa på det men nu orkar han inte för det är verkligen en vana som inte går bort. Jag kan nästan till och med göra det när vänner och kompisar är här xD

Är jag helt ensam om detta? xD Vad tycker ni om mina nya byxor jag köpte förra veckan =)


Kommentarer
Postat av: johanna apelryd

haha sitter och läser detta inlägg och måste erkänna.. jag har inga byxor på mig! så himla bekvämt!

2011-08-08 @ 20:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0