Niveas Clear - Up Strips!

Niveas Clear - Up Strips är helt otroliga! Jag vet knappt hur man ska beskriva dem xD Jag tycker verkligen om dem även om jag själv inte använder dem så ofta. Utan mest när jag verkligen känner att jag behöver rädda T-zonen från ett hemskt öde med pormaskar! Egentligen så ska man dessa en gång i veckan för toppen resultat men det är jag för glömsk för.

Hur gör man?

1) Skölj av ansiktet och applicera stripsen på blöt hud, stripsen fastnar inte på torr hud.
2) Ta av stripsen och applicera på T-zonen med torra händer.
3) Låt dem sitta på i 10 till 15 minuter, när du känner att dom har hårdnat till är de redo för att tas av.
4) Ta långsamt och försiktigt av stripsen, om de sitter för hårt så kan man blöta ner lite försiktigt och pröva igen!

OBS! Tänk på att Stripsen endas kan användas 1 gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0