Migrän!

Jag har nu under en veckas tid haft migrän varje dag! Jag tror jag håller på att bli knäpp! Jag kan inte sova för det gör så ont! Det värsta är att om jag lägger mig ner så gör det bara ondare för då ligger man och tänker på att man har ont xD. Det värsta är att jag tror jag får ondare när jag försöker koncentrera mig på att läsa. Så jag har fått order av mamma att gå till skolsyster på rasten samt att kanske gå till optikern och göra ett test och se vad dem säger.

 Har faktiskt haft glasögon tidigare. Men då sa pappa att om jag använde glasögonen flitigt så skulle jag få linser. Vilket jag aldrig fick så då sluta jag med glasögonen som protest xD Men till mitt försvar så var jag kanske 12-13 år xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0