LATIS NR 1!

Jag har blivit så sjukt lat dessa senaste dagarna. Jag vet inte vad som har hänt men jag är så sjukt trött så jag bara vill spy nästan! Igår gick jag öpp klockan halv 3! Och idag gick jag upp 11 men gick sen och la mig igen xD Jag gör mig inte i ordning och jag struntar i att klä mig. Det tog mig tre timmar innan jag bestämde mig för att hoppa in i duschen. Snacka om att jag är lat! Så nu när jag har sett klart på Aladdin och ätit upp ett KILO godis så har jag bokat in träning för i8dag! Det är väldigt stort av mig eftersom jag är så trött att jag skulle kunna somna stående xD Men först MAT!!! (har inte ätit frukost än och klockan är halv 4a xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0